Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sukobi u (eks)radikalskom trouglu i Šešeljeva taktika

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 06 decembar 2014 17:16
Forever Jang
Šešelj u svakom slučaju ima veći politički rejting nego SRS, naročito ako uđe u drugi krug predsedničkih izbora, kao što je i Nikolić 2012. imao veći rejting od SNS. A čak i ako na njima pobedi, a SRS ne formira vladu, sa pozicije predsednika Srbije imaće dosta prilike i prostora da sabotira eventualnu dalju izdajničku politiku vlade. U svakom slučaju, to će činiti mnogo iskrenije i revnosnije nego što od Nikolića ikada možemo da očekujemo.

Potpisujem, ukoliko "službe" ne aktiviraju nekog ko bi omeo Šešeljev put ka Andrćevom vencu. Ne zaboravimo da je Tadić bio dosta jak kandidat sluzžbi, pa je ipak Toma iz Brisela dobio čestitku u 2 popodne.
Preporuke:
187
6
2 subota, 06 decembar 2014 17:43
Miloš
Teorija ima mnogo i svaka deluje održivo. Kao i uvek, jedino će vreme pokazati šta se zaista dešava, tj. dešavalo. Jedino što je sigurno jeste da je Zapad Šešelja pustio jer im to iz nekog razloga odgovara. Koji je razlog u pitanju, to će, ponavljam, samo vreme pokazati.
Preporuke:
78
17
3 subota, 06 decembar 2014 17:44
apropo ..
A da nije " malomnogo" nategnuto to sa Šešeljom kao nekakvom spasonosnom opcijom?!
Preporuke:
56
89
4 subota, 06 decembar 2014 18:03
panta reić
Odličan tekst, retrospektiva, analiza Draška Kujovića!
Nikolić se prvi moralno sunovratio pa prvi mora i da ispašta i padne, laka je meta jer je očiti srebroljubac i šibicar! Za njegovo rušenje će, mislim, biti dovoljno Šešeljevo raskrinkavanje ovog posrnulog čoveka.
Što se tiče rušenja Vučića, tu Šešelj neće biti dovoljan, tu treba da pripomognu i drugi a ponajviše prevareni narod - najpre srpski, pa svi ostali koji se nisu usrećili njegovom kopernikanskom transformacijom!
Dakako, treba obratiti pažnju na ambasadore, i oni spremaju svoju igranku, možda iskoči neki njihov mutant kao srednje žalosno rešenje!
Preporuke:
131
9
5 subota, 06 decembar 2014 18:38
Nazovite pravim imenom
Podsetimo se, 2000. godine je koalicija SPS-JUL-SNP Crne Gore dobila dovoljno mandata da formira saveznu vladu, ali je Milošević izgubio (stvarno ili lažirano)


Ne lažirano nego kriminalno. Paljenjem glasove, za koje je leglistu Koštunicu i sve učesnike te pljačke trebalo krivično goniti. Ceo DOS na čelu sa Koštunicom su tada postali kriminalci, tim paljenjem Skupštine i glasova, pljačkom tepiha itd...
Preporuke:
104
20
6 subota, 06 decembar 2014 18:46
Djindjic
Kako je lep svemir u kome vi živite zajedno sa Šešeljugom, predsednicom Republike Srbije
Preporuke:
22
135
7 subota, 06 decembar 2014 18:49
Špriceri i slavsko pečenje
Neam šta da dodam. Ovako se , što bi rekle babe skrozira situvacija.
Sve ih je pročito. Ki bukvar.
Preporuke:
27
24
8 subota, 06 decembar 2014 18:51
miko
...Tako i Tomislav Nikolić lider naprednjaka pred izbore 2012. nije nesrećnom narodu nudio ni hleb, ni lek, ni posao, već da će „čim dođe na vlast raspisati referendum na kome će se građani Srbije izjasniti o Kosovu i Metohiji“ čiju nezavisnost naprednjaci „nikada, ali baš nikada neće priznati“, ali ako narod baš hoće...
ako dozvolite, širi komentar: http://moravickikraj.wordpress.com/2014/11/19/politicki-cirkus/
Preporuke:
91
3
9 subota, 06 decembar 2014 18:58
...
@panta reić

"Dakako, treba obratiti pažnju na ambasadore, i oni spremaju svoju igranku, možda iskoči neki njihov mutant kao srednje žalosno rešenje!"


Pa iskočila već.I nije mutant nego ima dva prezimena.
Preporuke:
56
25
10 subota, 06 decembar 2014 19:12
teletabis
Može da bude a i ne mora. Ako bi se raspisali novi predsednički izbori na njima Toma ne bi bio ni kandidat, jer čiji je Toma?

A ako je narod Srbije baš potpuno sišao sa uma glasao bi za Vučića, ali duboko sam uveren da ispražnjen džep za 10% nateraće svakoga da preskoči to ime.

Šanse ostalih kandidata su daleko veće od ove dvojice, ma koliko ih novinirali, a to nikada na dobro ne izsađe.
Preporuke:
60
4
11 subota, 06 decembar 2014 19:26
ludi skretničar
Analiza dobra - izbor rešenja pogrešan!

Kakvo bre taktiziranje sa Vučićem? Prejak je...nije nego. Autor teksta očigledno ne razume da je uticaj Nikolića u Srbiji ravan statističkoj grešci. Njega napadati i tako "podrivati" Vučića je isto što i podrivati cara, ismevanjem dvorske lude.

Da je autor rekao podrivati Vučića lažnom podrškom Nikoliću, `ajd i da razumem. Bilo bi kvarno, ali korisno.

I pitanje za kraj: koju funkciju autor ima u Centralnoj otadžbinskoj upravi?
Preporuke:
41
47
12 subota, 06 decembar 2014 19:44
dzo
1.SAD, UN, NATO, kako god hocete, dobili su Balkan i potpuno ovladali Srbijom. šah je bilo dovodjenje na vlast "projekta SNS", odnosno unistavanje bilo kakve nacionalne opozicije sa realnim birackim telom, a mat je propast Južnog toka, koji je trebao da potpuno odrzava Srbiju i Srbe (i)u ruskoj sferi i štiti ih vojno i ekonomski.
2.Mentorima sasvim odgovara Vuvc kao covk sa koji zavrsavaju posao, a omogucili su mu i 160 ili koliko vec ruku za sve što im padne napamet. Ako odluce da skone Nikolica (a nece taj nigde dok ne skrcka jos godinicu i po na vlasti)onda ce osigurati pobedu unapred iyabranog kandidata ma kako se on zvao. Mediji su 100 odsto u rukama vlasti, sve u drzavi je upregnuto u zavrsavanje "evropskof posla".
3. Otuda ni Seselj kao reka faca i covek sa velikim .udima, daleko inteligentniji i sposobniji od bilo kog trenutnog srpskog opozicionara NEMA SANSI. NIKAKVIH.
4. Ubice ga, vratiti u Hag, ukoloniti na bilo koji nacin. Cak ce i opozicija (sva) tome da aplaudira.
Preporuke:
46
11
13 subota, 06 decembar 2014 19:58
Sreten
hmm, Draško Draško!.

Za koga li ti radiš?
Preporuke:
18
50
14 subota, 06 decembar 2014 20:34
Milivoje
Ja napisah ovo za šešeljevu strategiju skoro isto do reči, ovde na sajtu NSPM pre neku nedelju, to jest posle mitinga radikala i čuđenja zašto je mlak prema Vučiću, a drvlje i kamenje na Tomu!

Šešeljeva strategija napada na Nikolića je jedina racionalna i dobitna kombinacija. Koliko god da je određeni deo opozicije iznenađen i otvoreno sumnjičav, ovo je jedini način da se načne Vučić.

Živi bili pa videli.
Preporuke:
62
12
15 subota, 06 decembar 2014 21:35
Goran Jevtović
Milivoje

Uvaženi Milivoje, otkuda vam to da je "mlak prema Vučiću"?
Jeste li odgledali više njegovih gostovanja na raznoraznim lokalnim televizijama, ili se informišete isključivo preko medija pod Vučićevom kontrolom i preko agencijskih, krajnje spinovanih vesti.

Vučića je 25 puta više i konkretnije ocrnio, jasno ga deklarisao kao izdajnika i zapadnog agenta, pominjući čak i Mortona Abramovica.
To što je svima uši zaparao Nikolić u njegovim nastupima, to je plod odgovora na brojna pitanja novinara koje je taj deo više interesovao.

Što se tiče analize, autor je perfektno sve obradio, samo je zaboravio krucijalnu činjenicu.
A to je da je Srbija poodavno okupirana i da je bukvalno vode zapadni agenti, kojima se ne prepušta neka velika samoinicijativa.
Pogotovu ne oko ovako važnih pitanja na kojima se Master tobož junači.
Evo objašnjenja - da bi Kurir branio Vučića i put u EU, neko važan mora da taj put malkice i napadne.
Usput, to mora da bude nejasno i smotano.
Preporuke:
73
14
16 subota, 06 decembar 2014 21:35
Nele
Kakvo je to bezrazložno nadanje u Šešelja? Kao prvo i Vučić i Toma su završili kod njega sve škole laganja i prevara, očigledno i prevazišli učitelja i to primenili u Srbiji.
Šešelj ne bi osvojio više od 5-7 % glasova ,nema šanse. Sa kojom bi to pričom on mogao da osvoji više ili što se neki zanose pobedi na izborima.A koliko veruje ostacima u svojoj stranki pre svega je pokazao kandidujući svoju suprugu za predsednika Srbije dajući joj prednost nad Todorovićem ili Krasićem koji su mu ostali verni do kraja.
Veliko poštovanje i čast Šešelju za maestralnu pravnu borbu sa haškim aždajama ali i veliko razočarenje što je stvorio ova dva frankeštajnska političara i prevaranta,i poturio ih izmučenoj Srbiji.
Preporuke:
35
43
17 subota, 06 decembar 2014 21:45
Saša
Ako Šešelj ne skupi bar 280.000 hiljada potpisa (toliko su zajedno imali DSS i Dveri na prošlim izborima, nasuprot radikalskih 73.000) za, recimo, mesec dana, očekujem da radikali prestanu da botuju o tome kako će on zbrisati sve ostale sa političke scene i da počnu, za promenu, da se pristojno ponašaju prema DSS i Dverima i da se iskreno uključe u zajedničku političku borbu za zbacivanje Vučića sa vlasti. Inače, ako nastave sa napadima na sve osim na Vučića, sami će sebe svesti na potpuno beznačajnu stranku.
Preporuke:
43
25
18 subota, 06 decembar 2014 21:47
Neša
Šešeljeva (privremena) sloboda ucenjena je zadatkom da povremeno zagorčava živote Nikoliću i Vučiću. Samo treba primetiti da čim Hag potegne pitanje Šešeljeve slobode i vraćanja u Hag, on odmah u javnosti napada dvojac na vlasti. Pratite medije!
Preporuke:
12
62
19 subota, 06 decembar 2014 22:49
Mićko
Dva i dva su četiri. Meni se taj račun čini najtačnijim. I dovoljnim.
Preporuke:
9
3
20 subota, 06 decembar 2014 22:50
Milivoje
@Goran Jeftović,

Možda je "mlak" bila pogrešna reč, u svakom slučaju manji je intezitet napadanja (realno ne može pripisati Vučiću kriminalne afere i lažnu diplomu). Politički naravno da je Šešelj osuo drvlje i kamenje na Vučića, ali, složiće te se da od političkih kvalifikacija (izdajnik, nesposoban i slično) malo vajde ima u praksi, kada se hoće neko rušiti.

I sam Šešelj voli da kaže za sebe da tuče kao haubicom, jasno u centar, koristeći sve slabosti protivnika tako da izmakne tlo pod nogama političkom protivniku. Nikolić je klimav u narodu zbog lažne diplome i alavosti na pare a naročito zbog nesrazmere između zarađenog i stečenog. Vučić i dalje u narodu slovi za nekog ko je navodno nekorumpiran, pošten i skroman.

Jasno je gde treba tući haubicom, a koga treba prikovati minobacačem! Za sada!
Preporuke:
38
4
21 subota, 06 decembar 2014 22:51
Oliver Kromvel
Ja na stvari gledam potpuno drugačije,mislim da je posredi jednostavno rat lešinara za crkotinu u raspadanju i ništa više.Javna je tajna da u SNS-u ima nekoliko frakcija od kojih su dve velike i direktno suprostavljene,jedna Nikolićeva koju predvodi njegov sin mahom sačinjena od stare radikalske garde i novokomponovana Vučićeva koju sačinjavaju preletači iz G17,DS,SPO i ostalih stranaka+tajkuni i mladi junkeri tipa Selaković,Stefanović i njima sličnih robovski odanih omladinaca.Ako vratite točak unazad par nedelja videćete i zašto se rat baš sada rasplamsava,za to postoji više razloga a prvi je Vučić započeo kafansku tuču jel gubi tlo pod nogama.

1.Nikolić je svestan da ga Vučić polako priteruje uza zid i da se neće kada dovoljno ojača libiti da udari direktno ne samo na njega već i na njegove sinove plasirajući neku aferu.Zbog svega toga je očigledno krenuo da ojačava svoj uticaj u SNS-u,zadao je udarac Vučiću kada korisnnog idijota Verka katapultirao u Kragujevcu i zauzeo grad.
Preporuke:
46
3
22 subota, 06 decembar 2014 22:52
Na izgled komentar nema veze
A odakle IDEA nudi jeftino svinjsko meso za sušenje? Uvoz iz EU mesa sa istekom roka smrzavanja? Meso srbijanskih seljaka? Hrvatsko meso?! Zašto u jeku antisrpske histerije na Pinku i Prvoj gledamo promociju hrvatske estrade? Čijim parama Mali plaća dolazak Dominga koji je podržavao bombardovanje SRJ? Ko je stvarno uhapsio Miška? Ko je upucao Beka? Zašto Miško traži zaštitu Amera? Zašto crnogorština lobi i dalje hara Srbijom? Milo i Cane? Sa premijerom gleda basket... Jesu li oni diplomirali u CIA, Siciliji ili u UDBI??? Slučajno?
Preporuke:
55
3
23 subota, 06 decembar 2014 22:52
SR JUGOSLAVIJA
Prof.dr. Šešelj vuče odlične poteze. Sada možda nema veliku podršku, ali vremenom će ona ozbiljno da poraste. Što se tiče sukoba između Vučića i Tome, to je bez sumnje fingirano. Osim toga su fingirane i još neke "patriote" odnosno podmetnuta su kukavičja jaja Srbima. To je kontinuiran proces rasturanja i razgradnje srpskog nacionalnog bića i države. Svaki srpski patriota treba da se priključi Šešelju. On je iskren u svojim patriotskim namerama, dokazan delima i odlučan da sprovede u delo viziju koju ima. Po mom uverenju, najopasniji Šešeljevi protivnici su Toma i S.Rašković Ivić jer pretenduju na patriotske glasove. Ovi drugi imaju sigurne glasove neopoturica.
Preporuke:
38
12
24 subota, 06 decembar 2014 22:54
razumnerazum
Dr. Seselj je politicki Ararat, a ova dvojica nikogovica, AV i G, nerazumnici koji cekicem pokusavaju da sruse palninu.
Preporuke:
34
7
25 subota, 06 decembar 2014 22:59
Oliver Kromvel
Vučiću je Verko savršeno odgovarao i njegovi Dinkićevi kalifornijski skakavci,međutim Nikolić je očigledno bez volje Vučića praktično nasilu terajući čak u karantin poslanike bojeći se neuspeha preuzeo vlast u svom rodnom gradu i 4 gradu po veličini u Srbiji stekavši tako preko potrebno uporište u stranci kako bi jačao svoj položaj.

2.Vratio se Šešelj čijom voljom neznamo niti je to sada važno,njegovim povratkom se otvara još jedan front vrlo opasan za obojicu,Šešelj mnogo toga intimnog zna o obojici i to kako će baratati sa tim informacijama zavisi isključivo od toga šta je zamislio kao svoj krajnji cilj,nebi me čudilo da ima čak i neki prećutni dogovr sa Vučićem koji ko zna šta mu obećava,možda čak i predsedničku fotelju.Opoziv predsednika nije tako nerealan ustvari vrlo je moguć ako tako bude hteo Vučić,on je gospodar parlamenta ima 75% poslanika,na kraju krajeva Mađarski predsednik je zbog falsifikata morao da podnese ostavku,sve zavisi od Vučićevih političkih procena.
Preporuke:
35
13
26 subota, 06 decembar 2014 23:06
@Đinđić
Lepši je od onog u kom je Đinđić živ, a i mnogo realniji ;)
Preporuke:
23
3
27 subota, 06 decembar 2014 23:08
Oliver Kromvel
Ono što Vučića u ovom momentu sprečava da đonom krene na Nikolića je katastrofalna ekonomska situacija koja vrlo lako može da sklizne u nemire širokih razmera,nestabilnost pozicije samog Vučića u stranci koji nije budala on jako dobro zna da je okružen podrepašima,ulizicama,trogloditima koji će ga izdati čim osete njegovu političku malaksalost,treći faktor je strah od Šešelja,duh iz boce ako se pusti ko zna šta može da uradi,Vučić je svestan svoje slabosti u odnosu na političkog oca.Tu netreba zaboraviti i veliku trojku Kirbi-Devemport-Vilhem gospoda protektori se itekako pitaju kako će politički da se brukaju i troše projekti u koje su oni uložili novac i dali logistiku da bi ti projekti preuzeli Srbiju u svoje ruke i dokusurili je,bez njihovog zelenog svetla Vučiću je manevarski prostor sužen.

3.ŠEŠELJ-je faktor sam za sebe,šta će on uraditi to niko nemože da nasluti,njegova borba će biti prožeta žudnjom za osvetom,političkim pragmatizmom i željom za samopromocijom.
Preporuke:
41
11
28 subota, 06 decembar 2014 23:19
Oliver Kromvel
Šešelj će igrati svoju igru,koja će zavisiti i od njegovog zdravstvenog stanja što bi moglo umnogome da odredi njegove želje i ambicije u Hag ga neće zasigurno vraćati u to sam apsolutno uveren.Zapadu u Srbiji odgovara Šešelj smatraju da u svom osvetničkom pohodu može da svesno ili nesvesno odigra za njih izazivajući destruktivne političke procese izazivajući haos i nestabilnost,takođe su na zapadu potpuno svesni da Rusi neigraju na kartu Šešelja i da to nije njihova opcija koliko god se on zaklinjao u Putina,uostalom Konuzina su onomad poslali na konvenciju SNS-a a sada Čepurina na konvenciju neke Vučičeve kvazi patriJotske stranke sa veliko J,Rusi će podržati svakog ko garantuje nedodirljivost njihovih kompanija i njihovih poslova na teritoriji Srbije.

4.NAROD-je uspavani faktor ali ne zadugo,Srbija krizi ka kolapsu to više nije dnevno političko apokaliptično nagađanje to je realnost,dinar nikada u poslednjih 15 godina nije ovako dramatično gubio vrednost i to bez sankcija i rata.
Preporuke:
43
9
29 subota, 06 decembar 2014 23:28
Oliver Kromvel
Svedocimo smo stalnih štrajkova,opšteg beznađa,srozavanja standarda,maltretiranju građana od lopovske političke oligarhije na vlasti,nesvesno bi veliki radikalski trojac mogao da zapali veliki i nekontrolisani požar koji ko zna u šta može da se izrodi,apatija rađa bes i frustraciju a oni rađaju bunt i nasilje a to bi mnoge naše neprijatelje obradovalo da se međusobno pokoljemo.

5.Ostaci DOS-a,DS i ostale stranke nekadešnje pučističke organizacije su politički kompromitovane,minorne,ucenjene,fragmentisane da bi mogle da predstavljaju bilo kakav politički faktor njihovo vreme je prošlo mogu biti deo neke šeme ali ništa osim toga.

6.SPS-ucenjen,kompromitovan,plašljiv pokušaće da drže stranu frakciji među radikalima koja bude pokazivala najviše šanse za pobedu.

7.ZAKLJUČAK-radikalski Bermudski trougao preti da proguta Srbiju i otera je u potpuno samouništenje zbog toga je hitno neophodno formiranje političkog glasa zdravog razuma kako nebismo potonuli u živo blato.
Preporuke:
35
10
30 nedelja, 07 decembar 2014 00:09
Jovan Nenad
Mi sa Rusijom ne možemo nikada da prekinemo odnose. Ne samo što bismo bili suočeni sa velikom ekonomskom štetom, nego bismo izgubili obraz za sve vremena...Akcija je sinhronizovana. Dalekometni cilj je rušenje cele Srbije. Ovakav predsednik nekome smeta. Možda je razlog to što ne želim da priznam Kosovo ili da raskinem odnose sa Rusijom, ni po koju cenu. Možda nekome treba predsednik koji neće biti toliko jak u narodu“.

Ovo je najava skorasnjeg odustajanja od Kosova I Rusije, ali u "dijalektickoj" formi. Prvo se postavi problem, zati se javlja anti-teza (u ovom slucaju Nikolic) a potom se napravi sinteza u vidu stvarne izdaje, cesto zabasurene u frazeologiju i polu-tajne dokumete koji se ne daju javnosti na uvid (Borkovi parafi, Dinkicevi kiparski $, ugovor sa Fijatom, ugovor Air Srbije i sl.). Kolonizatori Srbije vole ovaj oprobani metod i koriste ga najmanje poslednih 200 godina. Narode, opameti se, ova taktika je prozirna i u zapadnim ambasadama osmisljena!
Preporuke:
40
1
31 nedelja, 07 decembar 2014 00:18
Mile Bre
Ili si patriota ili nisi
Oseća se sve veći pritisak na patriote Srbije. Kada to dostigne vrhunac, svaki iskreni rodoljub će prihvatiti učenje radikala i poistovetiti svoja shvatanja sa radikalima. Zar moramo čekati da do toga dođe?
On zna šta radi
Prof. dr. Šešelj je preteča u sagledavanju situacije i morali bi ga podržati u njegovoj taktici. On se dokazao kao nepokolebivi rodoljub, dosledan svog učenja. Ako i ne možemo u prvom momentu da vidimo smisao njegovih poteza, podržaćemo Voju u njegovoj politici. Samo jednim govorom, uspeo je da zaleluja celu Hrvatsku i E-Parlament. Uspeh za vojvodu.
Koga ruši vojvoda
Verovaću da želi oslabiti Vučića, rušeći Nikolića. Tako obezglavnjen (bez predsednika) Vučić ne može duže voditi Srbiju. Znači da je i ovog puta vojvoda u pravu. Sam Bog nam ga (baš sad) vratio iz Haga. Neka ga Bog i poživi!

Želim napomenuti da nisam član ni jedne stranke, ali sam rodoljub.
Preporuke:
45
9
32 nedelja, 07 decembar 2014 00:46
Spiridon
@ Goran Jevtović

Verovali vi ili ne ali ima i ljudi koji ne obožavaju toliko Šešelja kao vi da bi imali vremena da prate sve njegove nastupe po lokalnim televizijama, već se fokusiraju na najbitnije stvari tipa onaj govor na skorašnjem mitingu, intervju za NSPM ili njegove konferencije za štampu. Nikolića i Dačića otvoreno napada sa jasnim optužbama a o Vučiću ništa konkretno rekao nije, iako bi mogao da priča do prekosutra ujutro. Ukoliko vi mislite da će ovaj režim oboriti priča o gostovanju Dačića u Ukrajini ili diplomi Nikolića onda živite u iluziji i previše volite Šešelja jer će on jedino pomoći Vučiću da ih se sa velikim zadovoljstvom konačno otarasi. Ovaj režim jednako je Vučić a sve ostalo je potrošna roba, što pre to shvatite kako vi tako i Šešelj to bolje. Sa ovakvom medijskom blokadom svi ti njegovi nastupi i ukrajinske laufer priče ne dopiru do bilo koga van užeg kruga onih koji to već odavno i znaju. Vojislav Šešelj bi morao da shvati da ovo nije zemlja iz koje je otišao u Hag.
Preporuke:
36
23
33 nedelja, 07 decembar 2014 01:27
cmok Toronto
Na delima se poznaju Srbi.Od svih dela vidim samo Šešelja,Kusturicu,NSPM i veb radio Snaga Naroda.
Ako je za utehu i Spomenik Neznanog Junaka.
Preporuke:
31
7
34 nedelja, 07 decembar 2014 01:47
Srbin crnac, ateista
Nije nam...namera da branimo „Tomu“. On je svoj patriotski kredibilitet počeo da kruni odmah po preuzimanju funkcije predsednika Srbije, a možda i ranije, da bi ga za ove dve i po godine, nakon kontinuiranog nacionalno anemičnog i beskarakternog držanja, pa i otvoreno izdajničkih postupaka i izjava, u celosti izgubio.

Previše je napadan Nikolić u ovom članku. Koje su to izdajničke izjave i postupci, nešto ih se ne sećam, u to ne računam pro-EU retoriku koja se podrazumeva. Ne vidim da je Nikolić sam učinio neku štetu Srbiji, možda zato što i nije na izvršnoj funkciji. Da je on slab i anemičan, slabih stavova (ne bih rekao beskarakteran ali ko zna) to je sasvim jasno, njega Šešelj ne bi držao kao čoveka broj 2 da nije osoba bez harizme koja nikada ne može dovesti u pitanje njegovo neprikosnoveno vladanje strankom. Protiv njega ne računam podršku briselskom sporazumu koji je napravljen dok SNS nije bila ubedljivo najjača i bez kojeg "naši" nikada ne bi uspeli doći na vlast.
Preporuke:
15
20
35 nedelja, 07 decembar 2014 02:02
Srbin crnac, ateista
Drugo, pozicija Nikolića i Vučića se ne mogu ni u snu porediti. Šešelj je sam sahranio svoju stranku izbegavanjem da dođe na vlast 17 godina, druga dvojica su na vlasti i došli su na vlast bežanjem iz Šešeljeve stranke kao pacovi s broda koji tone, što je bila dobra odluka jer je ovaj stranku pretvorio u privatni klub obožavalaca. Od njegove stranke nije ostalo ništa osim njega samoga kao imena institucije. Da li se on imalo promenio? Gledao sam njegovu jučerašnju konferenciju za novinare i svoj način delovanja nije promenio ni za milimatar. Još uvek su to besni napadi i opanjkavanje protivnika, bilo za prošle ili buduće greške, sve sve samo ne priče o sopstvenom programu i pozitivnoj politici koju oni nude. To je kafana. Drugi deo konferencije je pretvoren u tabloidno-obaveštajno ogovaranje (opet ništa novo), znači demagogija bez sadržaja kao i ranije. Kako takav kalkulant uopšte može ugroziti vlast svojom kombi strankom, posebno kad ga ignoriššu i vlast i mediji? A kadrovi - nula.
Preporuke:
27
27
36 nedelja, 07 decembar 2014 02:21
...
Autor pledira da je on upravo merodavan da proceni ko je pravi rodoljub a ko nije, zalazuci se zbog jacine vucica da ovaj ostane na sceni..svasta u tom smislu i ne iznenadjuje sledeci autorov stav, koji nema veze sa cinjenicama "Da nam se ne bi ponovila situacija sa Koštunicom, koji je takođe bio jedno vreme proglašavan za „zlatnu sredinu“ između dva ekstrema, Šešeljevih radikala i Đinđićevih i Čedinih (liberal)demokrata, da se Nikolić ne bi slučajno nametnuo kao „žrtva Zapada“, „ljubimac“ Rusije i „branitelj“ i „spasilac“ Srbije, i na taj način patriotski rehabilitovao urkos svom dvoipogodišnjem a(nti)nacionalnom delovanju, da sve to ne bi dodatno zamutilo političku scenu i sabotiralo preko potrebno oslobođenje Srbije, ova opasnost ne sme da se potceni, i autentični patrioti i patriotska opozicija moraju imati za nju unapred pripremljen odgovor"
Verovatno je autor Dverjanin kanabeac ili bivši sadašnji Vučićev brat iz Šešeljevog dobro kamufliranog tabora na vlasti. BESRAMNA RADIKAL ZAMENA TEZ
Preporuke:
9
19
37 nedelja, 07 decembar 2014 02:31
Goran Jevtović
Spiridon
Verovali vi ili ne ali ima i ljudi koji ne obožavaju toliko Šešelja kao vi da bi imali vremena da prate sve njegove nastupe po lokalnim televizijama,
Ako je "obožavanje" iznošenje činjenica do kojih se, valjda, prvo mora doći (slušanjem, gledanjem, čitanjem...), i podrška tim činjenicama, neka bude tako okvalifikovano.

Što se tiče njegovih nastupa, da ste pogledali par rodoljubivih sajtova, lako bi ste došli do linkova i klipova sa njegovim nastupima, pritom ne gubeći neko silno vreme.
Biće ipak da vi ne želite da to vidite, što, naravno, ja poštujem i ne bih vas kvalifikovao kao nekoga ko je "neobožavatelj" V.Šešelja.

Svega tri nedelje je Šešelj u potpuno okupiranoj zemlji i to nakon 12 godina tamnovanja.
Valjda ste čuli da smo izloženi totalnom medijskom mraku, ili niste?

Šta ste očekivali da uradi za tako kratko vreme, pritom bolestan i pod intezivnim dijagnostičkim i ostalim medicinskim merama?
A, možda bi uspeh bio da što pre umre.
Jeste li razmišljali o tome?
Preporuke:
34
16
38 nedelja, 07 decembar 2014 03:01
Kolateral
Glavno pitanje danas je da li ima smilsa svrstavati se u blokove kad je rat između njih praktično počeo. Ako se Srbija do sad nije priključila zašto bi sad žurila, posebno imajući u vidu da evropska unija konačno traži od nas priznavanje Kosova. Treba sačekati da se rat završi pa onda pregovarati sa pobedničkom stranom. Ako to bude Rusija i njena koalicija siguran sam da će nam Kosovo biti vraćeno. Dakle ako to pitanje ostavimo po strani onda i nema velikih razlika u onome što bi hteo Vučić u odnosu na ono šta bi hteo Šešelj pa je kompromis između njih u ovom trenutku svakako moguć. Naprimer sigurno postoje načini na koje Srbija može sabotirati svoj prisilni ulazak u EU. Žurba da se tamo uđe ili da se taj proces sasvim napusti ili zamrzne mogla bi da dovede do građanskog rata (kao u Ukrajini) i o tome svi političari ovde moraju da vode računa.
Preporuke:
6
8
39 nedelja, 07 decembar 2014 04:40
Jovan Nenad
@sPIRIDON

Niste u pravu. Seselj je u javnosti vec dezavuisao Vucica i izneo neke veoma sramotne podatke vezane za njega. Najsramnija po AV je Sesdeljeva tvrdnja da je obavestajac Morton Abramovic 2004. godine zavrbovao Vucica. Ovo se moze cuti na Seseljevom gostovanju u sabackom TV AS-u.Cini se da je besniji na Tomu zato sto ga smatra neuporedivo glupljim od AV pa je samim tim i njegova izdaja bolnija. "Ja te pokupio sa groblja a ti meni tako...", ne treba podceniti Seseljevu "dinarsku" sujetu. Takodje, verujem da tu ima jos privatnih podataka koji nam nisu saopsteni.
Preporuke:
27
9
40 nedelja, 07 decembar 2014 05:00
Ljuba K.
Neka nam je Bog na pomoći ako nam je sva nada spala na Šeešelja!
Preporuke:
24
22
41 nedelja, 07 decembar 2014 07:17
Babunski
Šešelj je odličan, čio, bodar i veoma aktivan. Baš je dobro što se on nije promenio, jer šta će nam Šešelj koji nije više ono što je bio. Što se tiče napada na Nikolića, logično je da on prvo napada lakši cilj. Razumljiva je ta strategija kao priprema za obračun sa Vučićem. A i sam Šešelj je izjavljivao da je u Nikolića imao neograničeno poverenje, a u Vučića nešto manje, uostalom Nikolić je bio zamenik predsednika SRS i praktično omogućio izdaju.
Preporuke:
28
9
42 nedelja, 07 decembar 2014 11:33
Jasna
Seselj je odlican,ali kao opozicija,za razliku od ostale anemicne,kabinetske ,salonske,neharizmaticne i jalove,cija se jedina funkcija iscrpljuje u izdavanju nekakvih "saopstenja" za javnost,koje niko ni slusa(uvek istim dosadnim i jednolicnim tonom),bez trunke zivosti i energije.
Za razliku od drugih Serselj je uvek bio ziv ,energican ,duhovit , ostar,cinican.Ima sposobnost najvazniju za politicara ,a to je da natera ljude da ga slusaju i one koji ga mrze i one koji ga vole i one kao ja kojima je simpatican ,ali ne bi glasali za njega.On kao opozicionar ima sve ono sto nas narod voli.Seselj ako mu bog da zdravlja ce sigurno uci u Skupstinu,ali samo kao opozicija,jer to najbolje zna da radi.
Sto se tice osvajanja vlasti to nije mogao ni kada je SRS bila najjaca,a kamoli sada,kada mu je stranka desetkovana.Osim toga niti ima program ("okretanje Rusiji" nije ekonomski program),a o kadrovima da ne govorim.
Preporuke:
8
25
43 nedelja, 07 decembar 2014 12:20
Spiridon
@ Goran Jevtović

Problem vaših opservacija je u tome što ste nešto što se zove politički vernik i što samim time prenebregavate realnost zarad one željene koju vaša vera stvara i koja je mešavina realnih činjenica sa lepim željama. Kao što je vrlo lepo primetio komentator Srbin, crnac, ateista ono što Šešelj prezentira u ovih par nedelja otkako se vratio je njegova standardna kafanska ponuda u vidu tabloidnog laufer ogovaranja i ništa više niti išta manje. Ta priča je mogla da prolazi i da ima nekog uspeha sve do onog trenutka kada mu se njegova frankenštajnovska kreacija u vidu Vučića nije otrgla kontroli i zasela na tron Srbije. Kako da vam kažem politički sin i učenik Alek je odavno prevazišao svog radikalskog oca i više nego uspešno drži pod svojom čizmom odnosno u večitom šahu kako narod tako i sve svoje oponente upravo tom istom toksičnom mešavinom medijskih splačina kojima puni naslovne strane tabloida. Šešelj živi u nekim prošlim vremenima kojih više nema a čini mi se i vi sa njim.
Preporuke:
21
21
44 nedelja, 07 decembar 2014 12:47
Spiridon
@ Jovan Nenad

Za vas isto važi što i za pukovnika , dakle vi verujete da je on dezavuisao a u surovoj realnosti ono što Šešelj priča praktično i ne dopire do bilo koga osim onih koji su već protivnici ovog režima a takođe njegova laufer ogovaranja se ili utapaju u enormni okean sličnih koje proizvodi njegov politički učenik u vidu Vučića ili istom čak i služe za neke njegove ciljeve u smislu dezavuisanja Dačića ili Nikolića. Vojislav Šešelj zaboravlja da je postao popularan ne zato što je mnogo lep i pametan jer verujte mi bilo je tada kada se on uspinjao mnogo boljih od njega, već samo zato jer je tadašnji gospodar Srbije u vidu Slobodana Miloševića smatrao da mu Šešelj takav kakav jeste može koristiti za njegove političke ciljeve. Problem je u tome što on više takva leđa nema i što je njegov najbolji student taj koji odlučuje šta ide na naslovnu stranu a šta ne. Uostalom šta bi sa tom pričom oko Dačića i Ukrajine, nešto ne vidim da iko obraća pažnju na te poslastice kako ih Šešelj nazva pre neki dan.
Preporuke:
14
17
45 nedelja, 07 decembar 2014 13:07
Bojan Todorović
E Jevtoviću, ti me uvek iznova oduševiš!

U jednom te istom komentaru iznosiš takve kontradikcije da svako normalan mora makar na kratko da se zbuni. ( ne zbunjujemo se samo mi što znamo o kome se radi )

Pazi ovo:

„Svega tri nedelje je Šešelj u potpuno okupiranoj zemlji i to nakon 12 godina tamnovanja.
Valjda ste čuli da smo izloženi totalnom medijskom mraku, ili niste?“

Ipak, ko pamti dve rečenice pročitanog setiće se da ti koliko minut pre toga napisa :

„da ste pogledali par rodoljubivih sajtova, lako bi ste došli do linkova i klipova sa njegovim nastupima, pritom ne gubeći neko silno vreme"...???

Računaš li da svi čitaoci iste sekunde zaborave šta su pročitali ?
Ili samo ti, jednostavno, zaboraviš šta si napisao pre minut?
Pa i da je to – neki minimum konzistentnosti bi morao da postoji!
Odakle vadiš „činjenice“?
Pišeš li sam ili za svaku sledeću rečenicu uskače drugi?
Ili se ta dvojica ( ili više njih ) smenjuju u tvojoj glavi, kao neki Dr. Džekil i Mr. Hajd?
Preporuke:
13
26
46 nedelja, 07 decembar 2014 13:08
Bojan Todorović
Milioni ljudi, Jevtoviću, mogu u sekundi saznati sve što Šešelj ili bilo ko poželi da kaže.
Intervjui na NSPM, bilo kojim novinama ili televiziji koja to želi, organizovani, obezbeđeni i neometani mitinzi, slobodno kretanje, delovanje i finansiranje stranke – sve su to stvari koje su tebi odlično poznate.

Jednako kao što ti je poznato šta je STVARNI medijski mrak.
Kada čak i jedna jedina lokalna radio stanica sa dometom od par stotina metara u krug biva okupirana batinašima i ugušena silom da ne bi pročitala vesti koje su nepovoljne po gospodara.

Ili narodno kolo, igra i pesma na svim televizijama dok se gospodar i gospodarica odmaraju u Karađorđevu a 200. 000 ( DVESTA HILJADA JEVTOVIĆU !!) Srba – staraca, žena i dece ostavljenih na cedilu bezglavo beži iz svojih domova pokušavajući da spasi glavu i svoj jadni, u traktorsku prikolicu spakovan život ...

A možda i ne znaš.
Možda si tada spremao opremu za snimanje Špegelja i brinuo da se materijal dobro bunkeriše?
Preporuke:
14
23
47 nedelja, 07 decembar 2014 13:11
Bojan Todorović
Pa da se izvadi kad gospodar proceni da mu treba?
Ili si samo mastiljario po memljivim kancelarijama kojekakvih vuko....ina ?

Ne čudi me i ne krivim tebe.
Ti si samo tipični produkt Brozove ere, zadrti, tvrdoglavi, uokvireni, skučeni i nepokolebljivi komunistički šrafčić dresiran i formiran onako kako se to radilo u to doba.
Lojalnost i idolopoklonstvo pre svega a činjenice, rezultati, krajnji ishod....pa sve se to može doterati i frizirati ako se u pravo vreme interveniše kod pravih ljudi....Na kraju – nije to ni najvažnije... taj narod i to....
Važno je da se prikaže kako je za sve neko drugi kriv, kako smo bili u bezizlaznoj situaciji, kako smo u kandžama viših sila ( Bog, zavera, Imperija, oni tvoji instituti – kako se već zovu ) svi su oni krivi, samo nije nesposobni, dezorijentisani, primitivni, u prostoru i vremenu izgubljeni, propali palanački Brozov imitator, njegova luda žena, sa slepim obožavaocima, sa svom vlašću i silom u rukama da odluči i radi šta hoće....
Preporuke:
12
23
48 nedelja, 07 decembar 2014 13:12
Bojan Todorović
Ali stvarno je zanimljivo kako neki ljudi poseduju talenat da u punom džaku smokava nađu i izvade krastavac ??
Još gore je to što se svoje pogrešne procene, promašaja i zablude toliko čvrsto drže i nepokolebljivo je brane da ostaju usamljeni i smešno tvrdoglavi čak i kad sami akteri odbace sve i odustanu od svega priznavši da je u pitanju promašaj, zloupotreba, greška i zločin i - odu na zasluženu robiju.

Kao da im u tom delu moždane kore umesto neurona caruje paučina.

Evo sada sa ovom jadnom i očajnom kreaturom...
Morbidna igra kojom se nesrećni umirući psihopata utrapljuje Srbiji kao sredstvo da nas Hrvati zapišavaju u predizbornoj kampanji, da nas disciplinuje i nad nama onaniše svako kome se prohte, za tebe Jevtoviću je neka ŠANSA ZA SRBIJU ???
Pa da li si stvarno normalan čoveče?
Pa kako ta svemoćna „Imperija“ svi ti grdni instituti i timovi vrhunskih specijalaca, svi ti centri svetske moći dopustiše sebi tako banalnu, očiglednu tešku i providnu grešku ?
Preporuke:
12
23
49 nedelja, 07 decembar 2014 13:14
Bojan Todorović
Možeš li, molim te, da objasniš?
Sasvim ozbiljno. Ne meni nego svima nama.

Realno – ima u mojim komentarima ironije i sarkazma, koji mogu da budu shvaćeni lično ( sa valjanim razlogom ) ali zanemari to, pa objasni svojim istomišljenicima koji se onako raduju kad ispališ neku od poznatih fraza ( „ .. centar za izazivanje i upravljanje svetskim krizam ...“ i slično ).

Pročitaće ove moje komentare.
Jedan deo će te odmah podržavati i ne čitajući mene ( oni što čitaju samo ono što vole da vide )
Ali deo njih će reći - „ Pa vidi stvarno, nema nikakvog smisla, kako to objasniti ??“
Elem ko god stavi vijuge na „ON“ – postaviće sebi pitanje. A onda i tebi – posle izvesnog vremena.
Treba li ti to?
Objasni nam – zašto je svetski centar moći ( šta god to bilo iz tvojih dosadašnjih navoda ) odlučio da SADA pusti Šešelja u Srbiju bez ikakvih uslova i ogrančenja?

Žao im ga je?
Pokajali su se što ga drže tako dugo?
Pogrešili su pa su ga pustili?

Šta je razlog?
Preporuke:
12
25
50 nedelja, 07 decembar 2014 13:17
Bojan Todorović
@Spiridon

Ja se ubih pišući a Vi mi sve pokvariste !

Šala, naravno. Nedeljno jutro, kiša .... ko stvoreno za dopisivanje. Pozdrav!
Preporuke:
6
18
51 nedelja, 07 decembar 2014 13:21
Slava Šešelju!
Au šta ga se julinovaca, čedista i sns botova navrazlo ovde na Šešelja! Al neka, to je znak da Šešelj pogađa pravo u centar mete! Samo ga vi stavljajte u usta i oslobođenje Srbije će biti sve bliže!

Kujoviću, svaka čast na tekstu!
Preporuke:
25
11
52 nedelja, 07 decembar 2014 14:55
Mikula Mali
Draško BRAVO!!!
Analitično i sto posto tačno!!
Šteta što takvi članci nisu dostupni široj populaciji!Treba razraditi sistem radio Mileve da takvi i slični analitički čalnci dođu do našeg građanina!
Preporuke:
12
8
53 nedelja, 07 decembar 2014 15:49
Nemanja@nazovite pravim imenom
A sta cemo sa cinjenicom da je SRS u toj noci izbora prva izasla i cestitala pobedu Kostunici?

Sta cemo sa S.Milosevicem koji je kasnije prinao poraz i cestitato Kostunici?Nemojte samo one price Sloba se uplasio ,video vrag odneo salu.Molim vas,manite nas.

Sta cemo sa tim da je Ustavni sud proglasio pobedu V.Kostunice?

Sta cemo sa tim da ce danas svaki socijalista da kaze da je jednom ucestvovo u toj kradji i da vise nece?

Znaci stvar je jasna veci papa od samog pape,veci slobista od Slobe Milosevica.E takvi su mi najgori.
Preporuke:
8
10
54 nedelja, 07 decembar 2014 16:41
boban
Smrtno ranjena Srbija gaji nadu da ce je spasiti covek koji ima dve metastaze na jetri.
Preporuke:
13
10
55 nedelja, 07 decembar 2014 17:05
Boško
Ništa se nije promenilo.- Šešelj i dalje "kolje tupom kašikom" a njegova "politika" i dalje privlači samo funkcionalno nepismene- Nikolić je bio potpredsednik vlade Srbije kada su socijalisti Miloševića i radikali 1991-1999 godine izdali Srpski narod van komunističkih granica Srbije i potpisali kapitulaciju u Kumanovu 1999 godine i dozvolili okupatru da okupira deo Srbije. Bez obzira što mu sve poteze sada "pravdaju" sa štrajkom glađu koje izaziva oštećenje ni ranije nije bio sasvim "u redu" čim je sa Šešeljem prihvatio titulu "vojvode" osramotivši najveće junake Srpske istorije npr Vojvode Stepu Stepanovića, Živojina Mišića- Vučić nastavlja istu politku kad je i "ubačen" u "radikale" i "meteorski napredovao" Ako posle ove izjaveHaški tribunal, hrvati, turci, evropska zajednica, amerikanci, žene u crnom, Nataša Kandić, Sonja Biserko nijedna NVO nema primedbe na Vučića i najglupnjem je jasno čiji je bio "kadar" od starta.
Preporuke:
11
20
56 nedelja, 07 decembar 2014 17:07
Babunski
Ovi koji napadaju Šešelja da nije u toku sa događajima, da je previše vremena bio odsutan i da ne zna šta se dešava u Srbiji, su ništa drugo do SNS botovi sa malo sofisticiranijim programom. Valjda bi savremeniji i dinamični Šešelj za njihovo shvatnje bio za evrointegracije, izvinio bi se Hrvatskoj i BiH i tvrdio bi da je Krim deo Ukrajine.
Preporuke:
28
7
57 nedelja, 07 decembar 2014 22:14
Slavomir Srpski
Ocigledno da je autor opsednut idejom da Seselj postane novi Predsednik Srbije, sto je neoidgovorno iz vise razloga:
1.Seselju ce tesko uspeti i da razrusi svoje djavole na vlasti koje je godinama hranio, ima odvec godina i uruseno zdravlje. On licno nema politicku budicnost osim da urusi ove vlasti.
2. Vecina gradjana ipak ne bi dalo glast Seselju jer je oduvek predtavljao ekstremnu politicku poziciju radikala.
3. Pogresno je rusiti Nikolica umesto Vucica: elem Nikolic je legitimno izabran, dok Vucic nije ni od koga na izborima izabran vec je najahao na vlast zahvaljujuci Tomi Predsedniku. Drugo, Nikolic ima malo politicke prerogative dok je sva vlast u rukama Vucica.
4. Ako autor tvrdi da se Seselj plasi da udari na Vucica, vec udara na nejakog Tomu, to je pogubno: prvo sto bi Seselj ispao kukavica, iako je proveo 12 gd u zatvoru, a drugo sto time ne bi oslobodio Srbiju najvece opasnosti. Dok ne urusi Vucica ni teza da moze Seselj da postane Predsednik je besmislena.
Preporuke:
11
20
58 ponedeljak, 08 decembar 2014 00:03
Observantes
Mnogi spočitavaju Goranu Jevtoviću da je „zaljubljen u Šešelja“ (spiridon,...), a neki da su sve to njegovi učenici i „da ih je on stvorio kao zlo“... Sve bi to bilo istina da ne postoji „mržnja“ protiv Šešelja (više zavist na ispoljeno žrtvovanje Šešelja i posledično stečene uvide u lične slabosti) koja izvire iz komentara istih koji etiketiraju i imputiraju „zaljubljenost“drugima i ono što mnogi zaboravljaju da su „njegovi učenici“ postali „ovakvi“ u vreme dvanaestogodišnje zatočeničke torture u kojoj je Šešelj bio mučenik PRITVORENIK (i danas je, ovako bolestan)a ne ZATVORENIK (nije osuđen)! Goran Jevtović odlično brani svoju rodoljubivu tendencu koja je nesporna i nepodrazumeva ideološku fiksaciju niti kratkoročnu korist. Problem je u tome što srce poštenog i rodoljubivog ima prednost kad tumači srpsku političku realnost u odnosu na one koji su, ali pravi, ideološki, partijski apartčici zaljubljenici svojih životnih fikcija ili su upošljenici za interese drugih i samo zbog novca.
Preporuke:
22
8
59 ponedeljak, 08 decembar 2014 00:08
Observantes
I samo da dodam da se dignitet političara bilo kog imena i prezimena meri i njegovom ličnom patnjom i žrtvom a da je uspeo očuva ideju državničkog rodoljublja. Šešelju, danas, niko tu ne može da stane na crtu.
Preporuke:
25
8
60 ponedeljak, 08 decembar 2014 08:59
Majković
Ne razumem da niko nije primetio da Kujović napada Tomu bez ikakvih argumenata u skladu sa Vučićevim tabloidima i Šešeljem. Zašto to nije pokušao da nam objasni.Otkud mu to da se Toma obogatio .Da li je stekao neki novac ili fabrike ili je pravio kuće na selu koje su pravljene već godinama.Kakve veze ima odakle novac za fond Dragice Nikolić ako se taj novac daje u dobrotvorne svrhe.Kakve priče o naglom usponu Tominog sina kada je on od osnivanja straneke dakle već 6 godina predsednik izvršnog odbora.Ne kaže da je Toma napustio mesto predsedniak stranke.Ako Toma nema nikakvih patriotskih potencijala zašto ga toliko napadaju.Šešelj je jednostavno sitni politikant koji ne može da izađe mentalno iz demokratsko-politikantske matrice pa napada slabijeg da bi bio uz Vučića prividno kao uz Slobu i tako mu uzimao glasove nezadovoljnih.Sve je to jasno i Šešelj je veoma jasan. Nije mi jasno zašto Vučić napada Tomu koji mu je jedina podrška. I nemojte da mislite da bi u stranci pebedio Vučić a ne Tomaa
Preporuke:
3
11
61 ponedeljak, 08 decembar 2014 14:52
Slavko Trebinje
Todorovići, odaklen vam tolika pamet?
Za koga navijate, za Dinamo ili Junaka Sinjskog.
Pitanja su ti mlogo savremena i prosta. Za mala deca.
Nema boraca i patriotizma bez Todorovića.
U Ukrajini, na drumu iz Kijeva prema Ljvovu, ima par sela TODOROVIĆI. Sigurno ti nisu rod.
Preporuke:
8
5
62 utorak, 09 decembar 2014 20:51
Milena Nikšić
Pa ja mislim da bi o ovome trebalo mnogo da se piše, ima tu mnogo istine, jer to osećamo na svojoj koži koja se zalepila za kosti, znam da su se i Vučić i Nikolić promenuli za 180%, nisu više oni moji dragi Radikali, koji su bili velika opoziciona stranka vladajućoj stranci, sada nas teraju u EU, pa Turska je bila kudikamo razvijenija država od nas pa je čekala 30 g,za ulazak i na kraju odustala, i potpisala sporazum sa Rusijom, a nama EU neće dati gas, jer ga i ona uvozi iz Rusije, i lepo je rekao Erdogan da su oni susedi i da hoće da trgovinski posluju i svoju zemlju urede, tako isto i Madjari koji su članovi EU obrisali svoje zahteve za embargo Rusiji, isterali sve strane mafijaške banke kao i MMF kao glodar, tako isto i Austrija, raspada se polako EU, a mi poštujemo sve, a oni drakonske zahteve postavljaju, te gej paradu, noć veštica koje se kod nas nikada nije znalo, i zašto od kada je Šešelj u Srbiji Vučić nema mira stalno negde putuje, samo da nije u Srbiji boji se susreta
Preporuke:
4
0
63 četvrtak, 11 decembar 2014 21:51
Milena
Baš je zanimljiv stav ovog novinara: onaj ko je dosledan u svojim stavovima, i spreman da ih brani po cenu sopstvenog života, kao Šešelj, to je loše, prevaziđeno, demagoški i sl., a oni koji menjaju svoje stavove ( i stranke) češće nego čarape, i pritom su spremni na svaku izdaju da bi opstali na vlasti - to je dobro, napredno, moderno!
DSS je hapsio generale po bolnicama, porodicu generala Mladića maltretirali ( naravno, tu su još i DS i SPS i njihovi trabanti), gonili sudski ( naravno, montirani proces protiv supruge generala za "nedozvoljeno posedovanje trofejnog pištolja!!?? koji pripada Mladiću) itd. A sada se pojavljuje Sanda Rašković-Ivić, kao da se ništa od toga nije desilo u njenoj DSS! Računa na srpsku zaboravnost! Ali, ima nas koji nemamo kratko pamćenje!
PS. za Beogradžanina iz kruga dvojke jedno pojašnjenje: "Sprem*te se sprem*te četnici" je himna SRS-a uzeta iz pijeteta prema slavnoj četničkoj vojsci iz Balkanskih ratova i Prvog Svetskog Rata!
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner